"Firma Rodzinna to marka"
Instytut Biznesu Rodzinnego przygotował raport "Firma rodzinna to marka" – z raportu wynika, że 36 proc. firm w Polsce to zdeklarowane przedsiębiorstwa rodzinne, które wytwarzają 18 proc. PKB
Rodziny Biznesowe opierają się na silnych fundamentalnych wartościach. To w nich tkwi ich siła i potencjał.
dr Ewa Więcek – Janka, ekspert Instytutu Biznesu Rodzinnego (IBR), współautorka raportu
828 tys. firm działających w Polsce deklaruje, że są przedsiębiorstwami rodzinnymi. Przynoszą one gospodarce rocznie 322 mld złotych"
Znalezienie balansu między skutecznością biznesową, a społecznym zaangażowaniem może być trudne, dlatego właśnie firmom rodzinnym najczęściej udaje się ten balans odnaleźć skupiając się na wartościach przekazywanych z pokolenia na pokolenie.
O tym jak wygląda prowadzenie biznesu z rodziną o sukcesach i problemach, wzlotach i upadkach naszych regionalnych rodzinnych firm możecie przeczytać w relacji z Wschodniego Forum Firm Rodzinnych,