Polskie stoisko na targach Gamescom 2022 w Kolonii
Gamescom to największe targi gier interaktywnych i rozrywki w Europie i drugie największe tego typu wydarzenie na świecie. Co roku targi odwiedza ponad 350 tys. osób, a swoje gry prezentuje ponad 1000 wystawców z całego świata.
Firmom zainteresowanym promowaniem swojej oferty na stoisku narodowym w 2022 r. PARP umożliwi:
- wyświetlanie materiałów audio-wizualnych (filmy promocyjne, prezentacje, itp.),
- prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (foldery, ulotki, gadżety itp.),
- korzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań z partnerami biznesowymi w przygotowanej na stoisku strefie b2b lub VIP room-ie.
Wszystkie firmy zainteresowane ww. formami promocji na polskim stoisku narodowym prosimy o zgłoszenie do 1 lipca br. na adres: malgorzata_brodzicka@parp.gov.pl
Na stoisku przewidziana jest także strefa gamingu, na której każdego dnia zaprezentujemy 10 najnowszych polskich produkcji (10 gier każdego dnia trwania targów, łącznie 30 tytułów). Do promocji w tej strefie zapraszamy w szczególności firmy spełniające następujące wytyczne:
- polskie gry przedpremierowe (maks. 8 miesięcy do premiery) lub maks. 3 miesiące po premierze na pierwszej platformie.
- osobisty udział przedstawiciela firmy na stoisku (wszelkie koszty, w tym koszty biletów na targi, uczestnicy pokrywają we własnym zakresie).
- dostarczenie na stoisko komputera do prezentacji danej gry – organizator stoiska zapewni stanowiska do gier z ekranami i obsługę techniczną.
Firmy zainteresowane udostępnieniem gry do promocji na stoisku proszone są o przesłanie do 1 lipca br. formularza naboru i linku do trailera lub nagranego gameplay’a (preferowane unlisted video na YouTube) na adres: malgorzata_brodzicka@parp.gov.pl
Formularz do pobrania znajduje się TUTAJ.
Liczba gier, które zostaną zaprezentowane na stoisku, jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym organizatorzy zastrzegają sobie prawo wyboru gier do prezentacji.
Promocja i korzystanie z polskiego stoiska narodowego są nieodpłatne.