菜單
Powiatowe Biura Biznes Lubelskie
Powiatowe Biura Biznes Lubelskie jest to inicjatywa Samorządu Województwa Lubelskiego, której celem jest wzmocnienie współpracy na rzecz obsługi eksporterów i inwestorów oraz wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw.
Cele:
- współpraca z Oddziałem Biznes Lubelskie oraz Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera w Departamencie Gospodarki UMWL w celu stworzenia systemu wspierającego napływ i powstanie nowych inwestycji oraz wzmacniającego działalność eksportową
- wzmocnienie kompetencji Urzędu Marszałkowskiego na rzecz profesjonalnej obsługi biznesu o najwyższej jakości w celu zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw z terenu województwa lubelskiego,
- świadczenia usługi informacji i promocji gospodarczej.
Oferowane wsparcie:
- Organizacja wydarzeń promocyjno–informacyjnych, warsztatów, szkoleń dla przedsiębiorców, JST, IOB.
- Audyt i przygotowanie kompleksowych informacji nt. potencjału inwestycyjnego, gospodarczego i społecznego regionu.
- Organizacja udziału przedsiębiorców, JST, IOB itd. w konferencjach, kongresach, forach i seminariach krajowych o tematyce gospodarczej.
- Organizacja zagranicznych misji gospodarczych krajowych i zagranicznych dla przedsiębiorców z województwa lubelskiego.
- Organizacja przyjazdowych wizyt studyjnych dla przedsiębiorców, JST, IOB i innych potencjalnych kontrahentów (krajowe i zagraniczne).
- Stworzenie ogólnie dostępnej bazy danych terenów inwestycyjnych oraz udzielenie wsparcia przedsiębiorcom w zakresie podjęcia decyzji o lokalizacji inwestycji lub rozwoju działalności eksportowej.
- Opracowanie oraz aktualizacja bazy danych przedsiębiorców z regionu poszukujących inwestorów zewnętrznych oraz zewnętrznych odbiorców produktów i usług.
- Promocja gospodarczego wizerunku województwa lubelskiego podczas kluczowych wydarzeń w regionie i w kraju.
- Promocja oferty inwestycyjnej i potencjału eksportowego województwa lubelskiego.
- Inicjowanie kontaktów pomiędzy przedsiębiorcami i podmiotami wspierającym rozwój gospodarczy w regionie, właściwymi dla struktury potrzeb potencjalnego inwestora.